top of page
91.png

Algemene Voorwaarden

Definities

Door te huren of te kopen bij Mrs. Flower, gaat de klant ermee akkoord dat hij/zij de volgende algemene voorwaarden begrijpt en accepteert. De volgende voorwaarden zijn van toepassing op zowel verzonden artikelen als lokale afhalingen, tenzij anders vermeld. "Artikelen" worden gedefinieerd als alle artikelen die in het besteloverzicht zijn gespecificeerd.

Gebruik van huurartikelen

Alle huurartikelen mogen alleen worden gebruikt voor het beoogde doel. Bloemen mogen niet in de buurt van open vuur worden gebruikt. Schade als gevolg van nalatige behandeling of gebruik van de artikelen anders dan waarvoor ze bedoeld zijn, wordt niet gedekt door de clausule "normale slijtage". Voor deze schade wordt de volledige verkoopprijs in rekening gebracht.

Wijzigingen in de bestelling

Mrs. Flower zal zonder extra kosten orderwijzigingen doorvoeren die meer dan 60 dagen na de datum van het evenement worden aangebracht. Bestelwijzigingen die binnen 60 dagen na de datum van het evenement worden aangebracht, worden geaccepteerd op basis van beschikbaarheid. Wijzigingsverzoeken moeten per e-mail worden ingediend bij Mrs. Flower.

Schade & Verzekering

Door te huren bij Mrs. Flower, gaat de klant ermee akkoord dat hij/zij alle gehuurde artikelen zal retourneren in de staat waarin ze zijn aangekomen. Bij de eerste aankomst moeten de artikelen worden geïnspecteerd op schade veroorzaakt door verzending. Mrs. Flower gaat ervan uit dat de artikelen in de juiste staat zijn aangekomen, tenzij de klant binnen 24 uur na ontvangst anders heeft aangegeven via een foto.
De klant wordt niet in rekening gebracht voor schade die verband houdt met normale slijtage, waaronder, maar niet beperkt tot:

  • Gebroken bloemen

  • Ontbrekende bloemblaadjes of bladeren

  • Gescheurd of gerafeld lint

  • Lint met watermerk of gekleurd

  • Ontbrekende pinnen

  • Gebogen stengels

  • Ontbrekende corsages/corsage doos

  • Ontbrekend informatiemateriaal uit verzenddoos

  • De klant wordt de aangegeven verkoopprijs in rekening gebracht voor alle artikelen die niet zijn geretourneerd, evenals voor alle schade die verder gaat dan normale slijtage, inclusief maar niet beperkt tot:

  • Meer dan één bloem ontbreekt in een boeket

  • Gedemonteerd of herschikt boeket

  • Verbrande of gesmolten bloemblaadjes of stengels

  • Ontbrekende verzenddoos (€ 10)

  • Ontbrekend schuimrubberen inzetstuk in verzenddoos (€ 15)

  • Monster niet geretourneerd (€ 50 per boeket)

  • Schadekosten worden automatisch in rekening gebracht op de creditcard die bij de bestelling is geregistreerd wanneer de bestelling opnieuw wordt geïnventariseerd bij Mrs. Flower.
    Mrs. Flower is niet verantwoordelijk voor enige schade aan persoonlijke eigendommen of nabijgelegen eigendommen die direct of indirect worden veroorzaakt door items van Mrs. Flower, inclusief maar niet beperkt tot bloedende kleurstoffen, kledinghaken, vlekken op tafelkleden of ander persoonlijk letsel.

Huurvoorwaarden

Verzonden artikelen komen ten minste 3 dagen voor de datum van het evenement aan die in de bestelling is vermeld, en artikelen worden de dag na het evenement teruggestuurd naar Mrs. Flower. Als de dag na het evenement een zondag of een feestdag is, is verzending de volgende dag toegestaan. Voor te late verzendingen wordt een toeslag in rekening gebracht van 10% van het totaal van de bestelling vóór belasting/verzending per dag te laat, tot zeven dagen. Artikelen die niet binnen zeven dagen na de vereiste verzenddatum worden verzonden, worden als "bewaard" beschouwd en de klant wordt de volledige verkoopprijs in rekening gebracht zoals vermeld in deze Algemene Voorwaarden. Verzendkosten voor retourzendingen en kosten voor te late betaling worden niet terugbetaald.

​

Voor lokale afhaalartikelen worden artikelen op de afgesproken datum opgehaald. Vroeg en laat ophalen kan worden toegestaan op basis van omstandigheden, maar zal de einddatum van de huurperiode niet veranderen. Bij no-shows wordt het volledige bedrag van de bestelling in rekening gebracht, inclusief belastingen. Voor artikelen die niet op de afgesproken retourdatum worden geretourneerd, wordt een vergoeding in rekening gebracht van 10% van het totaal van de bestelling vóór belasting per dag te laat, tot zeven dagen. Artikelen die niet binnen zeven dagen na de retourdatum worden geretourneerd, worden als "bewaard" beschouwd en de klant wordt de volledige verkoopprijs in rekening gebracht zoals vermeld in deze Algemene Voorwaarden. Verzendkosten voor retourzendingen en kosten voor te late betaling worden niet terugbetaald.

​

Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking en verpakt op de manier waarop ze bij de klant zijn aangekomen, met behulp van het meegeleverde retourlabel. Als er gebruik wordt gemaakt van alternatieve retourzendingen, betaalt de klant deze kosten en is Mrs. Flower niet verplicht om de klant terug te betalen. Als de verpakking beschadigd en onbruikbaar is, neem dan contact op met Mrs. Flower op info@mrsflower.nl om een alternatieve verpakking te regelen.

Betaling & Annulering

De volledige betaling zal worden gedaan op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.

 

Mrs. Flower vereist een opzegtermijn van 60 dagen om een volledige terugbetaling te ontvangen. Als de annulering 14-60 dagen voor de datum van het evenement wordt gedaan, wordt 50% terugbetaald. Er vindt geen restitutie plaats als een bestelling binnen 14 dagen na de datum van het evenement wordt geannuleerd.

Annuleringen moeten per e-mail worden ingediend bij Mrs. Flower.

Omboeken

Als de oorspronkelijke evenementdatum om welke reden dan ook verandert, kunnen alle geboekte items zonder extra kosten worden overgezet naar de nieuwe evenementdatum, afhankelijk van de beschikbaarheid van items. Alle items die niet beschikbaar zijn op de nieuwe evenementdatum worden terugbetaald op basis van de bovenstaande annuleringsvoorwaarden (met de oorspronkelijke evenementdatum als referentiedatum).

​

​

bottom of page